Bad Teather :)

Va ute o kollla på bio med my freind and brother :P Vi kolla på Bad Teather och jag rekommendera den för den är asgryyym :) Komedi , jag som nt trodde jag skulle nt gilla den men det verka som det va jag som skratta av mej stolen och skrek medans alla kolla på mej!!! Awsome den va mkt bra så jag ger den en t STRARK 9 ! Filmen va med huvedrollen Justin Timberlake asså han va skit H O T juh o Cameron Diaz som va kvällenstjärna dagen bjöd oxå på chips,popcorn,läsk o massa med sånt däär...Här e en bild på filmen:
 
Ops! Liten blev den :( Men ajja ..Hahahaha Google,google,google...På äpplet ska det stå fu*k off men google tillåter ej det :(( Justayiinn/// Ok ska ge mig av det är 27 grader ute ska ut på gril med släkten! Vi ses PEACE xoxo ME.


Kommentarer
Postat av: Ure fan <3 Celena

Tycker oxå om den och tycker om din blogg kan du blogga en fakta om Nicki Minaj snälla är hennes fan oxåå

2011-07-19 @ 00:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0