Blogg Paus Over :d

Heey! Peapole u missed me?
Me to , yaaho!!
Jag ska nu ut o köpa nåt. Jag använder laptopen nu för att den valiga datorn ska fixas :S Men det går bra med laptopen med :D Jag ska snart ut o min bror ska skjussa meej med han sa cross asså hane 13 år LOL!! Dene skiit snygg , vill oxå ha en haha! Men kmr förmodligen få en cyckel ska ut nu ta på mej min kläder o taggar. Men ska oxå kolla klart på Chuck i kanal 6 yup. Och är lite hungrig (åt ej frukost) Yup. Ska göra det nu.Men så länge bjuder jag på dem här bilderna från ngra kändisar  alltså. here:

Rihannas nya musikvideo - Hit eller Miss?
Kim Kardashian i den lilla svarta!

Leighton passar verkligen i den modellen på klänningar.
Blake älskar blått! Här poserar hon i en klarblå långklänning.
En typisk signaturlook för Leighton Meester! Kort och mönstrat!
Vem var snyggast? Rösta!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg

2011-07-23 @ 21:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0