Filmtips

Kom och tänka påen film jag såg för ca ett år sen, och jag tyckte den var så bra så jag tänkte jag kunde dela med mig :)

 

Jag tycker filmen är gryyyymt bra, har någon sett den, den heter Flightplan 

 

det funkar inte riktigt som de ska att ladda upp youtubeklipp, men sök gärna på flightplane på youtube.

Flygplanet dom är i är sjuuuukt stort, det är korridorer med toaletter, det är som en kryssning eller ett hotel

Skulle lätt kunna flyga långt med de där planet hehe xD

 

Men kolla gärna in filmen, hela filmen finns på youtube, dock inte med svensk text, men ja de går bra ändå.

Eller den här  som är mkt bättre jag ger den en 10:aah världens läskigaste filmer :

och

THE SILENT HOUSE ((LITEN-BILD))
 
OCH DEN ÄR SKRÄMMANDE - Inte för känsliga tittare.


Kommentarer
Postat av: Amina

Ska kolla på de :)

2011-07-20 @ 19:50:30
Postat av: YEEY

Änkligen någon som ochså gillar läskigafilmer :)

2011-07-20 @ 19:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0