Finelly i´m done C;

Yeaah!!! I´m done finelly! Jag har börjat blogga nu idah , men jag har gjort bloggen för en vecka sen , Yup ;O Men jag var så upptagen med att ficka headern / Bakrunden skiit snygg bakrund jag har hittat Yippii! Nu ska jg berätta kort om vad jage kmr blogga om in.the.future lol! :P
here:
. kultur(Olika.länders.stilar)
.Mode&Kosemtik
.Stilar
.Kändisar
.Konsärer
och många andra saker :)Jag ska nu bäretta lite om..Min favorit bloggerska först är det min kusin/Syrra (Hone-som-min-syrra-somaliskt)Hennes blogg är väldigt bra tycker jah här e den www.sallie.blogg.se det finns många andra jag gilar min favvorit bloggerska är ....Foki♥♥ Suprized?
Kolla på hennes super coola blogg fokis.se  häre några foton på henne :

Snygg!!

Lovely!



i think thats all :) Puh...Okeey--bloggar senare men ses PEACE xoxo :D



Kommentarer
Postat av: Fatima Adam

Hej vilket vacker blogg du har

2011-07-03 @ 00:25:05
URL: http://Noot!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0