Friday , Friday we are gonna get it on friday <3

Finns det en bättre dag en fredag...Nej!! Fredag är den bästa dagen man kan sitta framför tv:n och kolla på filmer och mina favoritprogrammer SIMPSONS & FAMILY GUY!!! Vet  n det bästaah med det? Dem är i dubbelavsnitter sitter nu o käkar i mig veckans mat hamburgare :) Och veckans snacks : Lite godis och Popcoorn. BÄSTA!!! Asså ni måste fatta hur mkt jag älskar HOMER . Ja ..men nu sitter jag o bloggar medans jag koller på simpson. Hahaha jag känner mig som Rebecca Black med hennes hit låt Friday hon ba:
Witch seat can i take?
Ncki minaj:
U play the back bi*ch i´m the front!!
LOOL , visst var den bra ajja ska kolla på tv:n och njuta resten av dagen Puss o kram söötisar!!
Häre ngra bilder:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0