http://gossips.posh24.se/tag/skvallerblogg/ :O

Paow polis anmäler falsksanning

Posted by Gossip Girl | Posted in Uncategorized | Posted on 25-10-2009-05-2008

6

Ingen har väl missat att Paow anmält falsksanning? Jag hann läsa inlägget som var ”droppen” för Paulina. Falsksanning publicerade en konversation Paow hade med en läsare. I konversationen så pratade det om Paulinas bråk med Olivia.

I konversationen så kallar Paow Olivia för neger och i hennes facebook så var hennes status ”stackars lilla neger”. Dock så har många av Paulinas läsare rasat mot hennes val att anmäla skvallerbloggen falsksanning. Paulina säger att hon varnat falsksanning innan och att de inte är kul när personer avslöjar saker om henne.

Paow:

Jag tycker att Paulina gjorde helt fel. Hon har kallat sig själv en kändis tidigare, så då får hon tåla att personer pratar om henne – hon får tåla kändisskapets baksida. Det finns dock en gräns, som Paulina poängterar här. Man borde inte ge ut nummer.

Men allt annat tycker jag är okej. Hon har valt att hänga ut sig inför 50.000 läsare via internet, klart personer kommer snacka. Är man med i leken, så får man leka tåla. Man kan inte förvänta sig mindre om man driver en blogg med 50 000 läsare.

Vad tycker mina  läsare?

:O Så här ser du ett ut bakom bloggkändisarnas bakrund ..det är mkt som händer ..För att ta eda på det så kan ni gå inn på http://gossips.posh24.se/tag/skvallerblogg/ för att se fler händelser
Ok chaio ^^ PEACE xoxo //Me


Kommentarer
Postat av: Ditt ´fan Anisha

Jag tycker att det är dåligt paow är dum i huvet tror inte hon kmr bli en bra bloggare!!!

2011-07-19 @ 16:06:12
Postat av: Martina

Villken idiot hon är

2011-07-19 @ 16:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0