Masha´Allah

Hey, bloggen :P Vill först säga att tack så mkt för de fina kommentarerna jag fick av några läsare , ni gjorde min dag :D Thnxxs!! Har sittit i dator nåra minuter och jag kollade på en blogg den var mycket bra det är en svensk kvinna som har konverterat till islam inshaállah vi håppas att hon tar sjal hehe :) Hon har en bebis i magen och här är ett inlägg som hon gjorde som var väldigt rörande här : 

Jag drömmer även om att ständigt utvecklas i min religion och i mig själv, bli starkare och lära mig mer om islam, att en vacker dag kunna följa hela koranen och veta vad som står i den skulle vara en sån dröm, att verkligen veta alla riktlinjer och regler och vara säker på sig själv i religionen det är en stor dröm! Speciellt sen när det blir dags att uppfostra barn insaAllah, då kommer det ju vara ännu viktigare för mig att verkligen kunna och kunna uppfostra dom rätt enligt islam. Då kommer mina handlingar nämligen inte längre bara påverka mig och mitt liv efter detta och jag skulle dö av sorg om något av mina barn någonsin sa ”Men min mamma ber inte och hon är inte sämre muslim för det!” insaAllah jag hoppas jag kan vara bättre förebild än så! Sen kan ingen allt, alla har fel och alla kämpar sitt eget krig inom sig… men jag hoppas ♥

3855450380_3f27a130a1

baby-praying

Må Allah vägleda mig och den dagen jag insaAllah får barn leda mig att hjälpa dom få stark iman ♥
Vad tycker ni om islam?


Kommentarer
Postat av: Zara

Jag älskar din blogg, lol, den är bra keep it up assååå yey walla, du är bättre än Foki wow asså somebode gonna give you the pokal in blog awards. xDDD lollllz byyyee shuez!

2014-06-25 @ 21:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0