Allt ni behöver veta om moi :P


Den kanse kan heta All-ni-behöver-veta-om-mig-stund lool?

Allt ni behöver veta om mig:
Jag kan: Plugga NO utan att bli trött :)
Jag har: snart ännu ett blogginlägg
Jag gör: inget just nu..än att blogga
Jag tror: att om man inte är sig själv, så är man ingen alls
Jag vet: ..Nåt`?
Jag vill: Sova , ont i ögonen :(
Jag hatar: att kolla på film som slutar olyckligt.
Jag vill uppfinna: En vatten grej som suger upp
Så svarar jag i telefon: "Hej,Vem är det?"  
Jag trivs med: Min family <3 
Jag behöver: Ett par nya hörlurar.
Jag allergisk mot: Inget xD
Jag skrattar åt: Det mesta fkt.

Jag gråter:När min tårar inte kn hålla kvar
Idag är vädret: Varmt elller var O:
Värsta känslan: Panik vafan.
Bästa känslan: Lycka !!!
Till frukost äter jag: Iband Cornflakes eller Smörgås.
Favoritdag: FREDAAAG!
Favoritväder: Sol
Favoritplagg: Kinos
Senaste inkomst: Ähm..??
Senast köpta matvara: En snickers
Senast lästa bok:Semlan och Gordon
 
Senast sedda film: Crossroards 
Senaste goda handling: Läste quraan. 
Det var inte så genomtänkt att: jag skulle läsa quraan den där tiden. 
För mig är lycka: Att kmma till paradiset?
Det är roligt med: Someone that´s funny // Make me laugh
Det är viktigt att: Plugga!!!!!
Om jag vore ett djur skulle jag vara en:  Apa :D
 
Om jag fick obegränsat med pengar i tre månader skulle jag: GÖR ALLT JAG ALLDRIG GJORT MED CASH. YEEY xD
 
Om jag skulle göra nåt riktigt kul just nu skulle jag: Ge ngn en örfil xD
 
Bästa hälsningsfras: Shuue C:
Ska blogga senare byeee..

Kommentarer
Postat av: :P

Visste inte att du va muslim :D Jage oxå

2011-07-20 @ 01:09:31
Postat av: Hanna

vad kul :) Visste inte att du va sprattlig person :DDDD

2011-07-20 @ 14:54:22
Postat av: Leila

Bra!

2011-07-20 @ 14:54:37
Postat av: Semlan

Jag har oxå läst semlan o gordon den är bra!

2011-07-20 @ 14:55:03
Postat av: kerstin

När täncker du göra ett videoinlägg?

2011-07-20 @ 14:55:31
Postat av: Anonym

aa när?

2011-07-20 @ 14:55:46
Postat av: Melinda

Jag brukar allti kolla på folksbloggar men har ingen själv, din va bra!

2011-07-20 @ 14:56:32
Postat av: Anonym

Jag brukar allti kolla på folksbloggar men har ingen själv, din va bra!

2011-07-20 @ 14:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0